pátek 24. července 2015

Party snacks// Občerstvení na party


So on 21st July I had birthday, yeaa. I'm 17, still young tho. I celebrated it with my family on Saturday. I wanted to do something quick and easy and of course delicious! So I checked Pinterest for some ideas, and of course I found something:) I made pizza pinwheels and an appetizer. Everybody liked it! So yummy, You can try these snacks if you don't have any ideas for your party snacks.
//
21. července jsem měla narozeniny. Je mi 17 let, pořád mládá:D. Slavila jsem je s mojí rodinou v sobotu. Chtěla jsem něco rychlého a jednoduchého a samozdřejmně dobrého! Tak jsem prozkoumala Pinterest pro nějaké nápady a samozdřejmně jsem něco našla :) Udělala jsem pizzové šneky a aperitiv. Každému to chutnalo! Bylo to lahodné, Můžete zkusit tyto občerstvení, pokud nemáte žádné nápady pro vaše jídlo na party. 



1. Pizza Pinwheels

INGREDIENTS / INGREDIENCE
  • 1 puff pastry // 1 listové těst
  •  tomato suace // rajčatová omáčka(na pizzu)
  • 1 egg //1 vajíčko
  • Pizza toppings of your choice, I used: // Ozdoby na pizzu jsou na vás, já použila: 
  • 100g eidam // 100 eidamu
  • 50g salami // 50g salámu
  • chopped paprika // nasekaná paprika

DIRECTIONS  / POSTUP 

 Preheat oven to 180°C. Put the puff pastry on your work surface. Use flour, so when you are rolling the dough isn't tacky. It should have a thickness of about 3 mm. When the dough is rolled out, add the tomato sauce and then your favourite toppings. Carefully roll up tightly, but not too much that the sauce dripps out. Roulade carefully slice, thickness of about 2 cm. On sheet pan put baking  paper, then the pinwheels. Whisk egg and cover the pinwheels, because they will be crispy and gold. Put them in to the oven for about 20min, until they are gold.

Your work here is done, Enjoy ;)
//
Předehřejte troubu na 180°C. Dáme si těsto na pracovní plochu . Použijeme mouku , aby se při válení těsto nelepilo . Mělo by mit tlouštku cca 3 mm. Když je  těsto vyválené přidáme rajčatovou omáčku a pak vaše oblíbené pochutiny . Opatrně pevně srolujeme , ale zase moc to nepřeháníme, aby nám pasta nevytékala. Roládu opatrně nakrájíme na tlouštku cca 2cm. Přikládáme na pečící papír. Rozkvedláme vajíčko a štětkou natřeme pizza pinwheels,aby byli křupavé. Dáme do trouby na 20 minut, dokud nebudou do zlatova.
 


2. Easy Appetizer

This is really easy and fast appetizer for a party! If you like olives, you will love it!
// Toto je velmi jednoduchý a rychlý apetizer na party! Jestli máte rádi olivy, budete to milovat!

INGREDIENS / INGREDIENCE
  • olives // olivy
  • mozzarela // mozzarela
  • sausage // klobása
  • parsley // petržel
  • toothpicks (I didn't have them, so I used sticks) // párátka (neměla jsem je, tak jsem použila špejle)

So here it is!
On the bottom is sausage then mozzarella, parsley and finally olives. My oncle loves olive and he really loved it! He couldn't get enough of it! :D
// 
Ve spod je klobása, pak mozzarela, petržel a konečně olivy. Můj strejda miluje olivy a opravdu to miloval! Nemohl se nabažit! :D






So I hope you like these snacks and you will maybe do it on your party. They are quick and yummy!
Do you have any easy go-to dishes you bring to parties? Write a comment.:)
//
Takže doufám, že se vám tyto pochoutky líbí a možná je i uděláte na vaši party. Jsou rychlé a chutné!
Máte nějaké rychlé jídla, které berete na party? Napište komentář. :)


With love, 
Maggie











Žádné komentáře:

Okomentovat